asıl vahim olan bunu kendine dert edinip ter ter tepinen insanların varlığıdır. normalleştirmeyin ne olur diye yalvarıyor bir de. normalleşse ne olur? ne olur yani? en fazla, en kötü sonuç daha çok erkek bacağı görmemiz olur. yani ne bileyim, dert skalama erkek bacağı görmek giremiyor, yer yok, kontenjan dolu.
bir adam bir yerde etek giydi diye hiç bir toplum yıkılmadı ve yıkılmaz arkadaşlar. ama bir adam bir yerde birine etek giydirmeyebiliyorsa işte orada çok büyük sorun var.
28.02.2024 · 13. sıra
rev d wayne love
27.02.2024 11:46