okudukça sözlük adına gerçekten utandığım yazıdır.
buradakilerin hepsi birer antonio banderas veya brad pitt oldukları için adamın tipini beğenmemişler(!)
bir adamın tipini aşağılamak nedir yahu. çoluğu, çocuğu da okuyor buraları.
ayrıca tipe bakıp adamı terörist olmakla itham etmek nasıl bir karaktersizliktir.
bu kadar kolay mı bu lafları böyle ağza almak. bu kadar kolay mı bir adam hakkında böyle ağır bir ithamda bulunmak?
adamın hayranı falan değilim. facebook'da denk geldiğim bir iki videosu hariç izlemişliğim bile yok. ama ayıp yahu.
26.03.2018 · 45. sıra
smete
25.03.2018 14:35 ~ 16:26