Sık geçen başlıklar

bütçenin %55'i memur ve emekliye gidiyor 3

ekşi'de gör
zırva ötesi tespit.
bi de bu zırva ötesi tespite yurt dışında yaşayıp destek veren sığırlar var.
peki bu londra' da yaşayan büyükbaş familyası hangi partiden; evet bildiniz.
kendi partisi adam gibi vergi toplayıp ona buna yedirmese bütçe adama dönecek ama o konuya hiç değinmiyor londra montofu.
yalan. kara propaganda.
iktidarın kendi ekonomik beceriksizliğinin üstünü örtmek, koyunları gütmek için sürekli kullandığı sopa.
amk defalarca bütçeden rakamlarla bunun böyle olmadığını anlattık. yok amk hala aynı kafa.
(bkz: #153337874)
eytyi de emekli ikramiyesini de iktidarda kalmak için kendileri çıkardı. kimse boğazlarını sıkmadı.
yok,eytyi kılıçdar çıkarmış. bre kafasına koduğum; cb, kılıçdar mı erdoğan mı?
ülkeyi kılıçdar mı yönetiyor erdoğan mı?
paydayı büyüterek bu oranı düşürmek gayet de mümkündür ve olması gerekendir.

vergi ödemeyen şirketlerin kapısını çalmaya ne dersiniz sayın devlet-i aliye?
kamuda israfın ve makam saltanatının önüne geçmeye ne dersiniz beyzadeler?