Sık geçen başlıklar

az pişmiş et elitistliği 1

ekşi'de gör
anlam veremediğim genelleme, 85 yaşındaki, köyünden çıkmamış, ilkokul mezunu dedem de az pişmiş sever eti, hatta özellikle belirtir; "ala canlı olsun". elitistlik olarak görülme sebebi isimlendirmeden kaynaklanıyor sanırım, rare yerine ala canlı diyelim huzur içinde çözülsün bu olay. dedemden iyi mi bileceksiniz ulan!?