Sık geçen başlıklar

ayasofya'ya giriş ücretinin 100 tl olması 1

ekşi'de gör
imamoğlu geldi böyle oldu. lan tüh be kültür ve turizm bakanlığına bağlıydı değil mi müzeler. şimdi eleştirilemeyecek imamoğlu yazık oldu