Sık geçen başlıklar

avrupa'nın en güzel üç şehri 4

ekşi'de gör
arada berlin yazanlari goruyorum, berlin avrupanin gopu, bagcilaridir net. berlin yazan buyuk ihtimalle baska avrupa sehri gormemistir ellam.

edit: istanbul diyenler icin bu: gormek, gezmek icin guzel bir sehir. ozellikle avrupada yasayan birisi icin cok degisik gelebilir. ancak yasamak icin sadece avrupanin degil dunyanin en kotu sehirlerinden birisi. boyle bir trafik sorunu ile yasayanlar kendisini kandiriyor net.
istanbul yazanlara hayret ediyorum. her geçen yıl giderek dakka'ya benziyor. hem trafiği,hem de insanı.
viyana yazanlara daha da hayret ediyorum. neresini beğendiniz bu şehrin? hangi caddesi,meydanı içinizde yer etti?
peşinen not:
istanbul'da yaşıyorum,şu an işim gereği yine viyana'dayım ve buradan yazıyorum.