gece gece bu kadar entry girilince olgunlaştı sandığım.
Sık geçen başlıklar
avokado 4
ekşi'de göriçinde omega olduğu için balıktaki vitaminler de bu meyve yenerek alınabiliyormuş bu sebeple çocuklara ve bebeklere de yediriliyor. alın size altın değerinde bilgi sevgili ebeveynler.
öyle bir meyve ki, bunu yiyebilmek için yanında 3-4 tane daha baklagil, narenciye, kuru bakliyat filan gerekiyor.
"onu onla karıştırın, blendera atın"
oysa mandalina öyle mi? al soy dilim dilim ye.
avokado kadar havalı değil ama tek başına tadı daha güzel.
ha somon fümeyi kuşbaşı kesip, nohutları düdüklüde haşladıktan sonra, soğanları pembeleşinceye kadar kavurup sonunda avokado yemeye ulaşabilecekseniz, belki tadı idare eder olabilir.
"onu onla karıştırın, blendera atın"
oysa mandalina öyle mi? al soy dilim dilim ye.
avokado kadar havalı değil ama tek başına tadı daha güzel.
ha somon fümeyi kuşbaşı kesip, nohutları düdüklüde haşladıktan sonra, soğanları pembeleşinceye kadar kavurup sonunda avokado yemeye ulaşabilecekseniz, belki tadı idare eder olabilir.
pazar kahvaltılarımın vazgeçilmeziydi kendisi. rakı mezesi olarak da oldukça severdim.
tabi burada yazılanları okuyunca tadının boktan hallice olduğunu ve sadece "türkiye'de yetişmiyor" diye sevdiğimi anladım. oysa ben antalya'da üretilenlerinden yediğimi sanıyordum, cehalet işte.
bugünden itibaren ağzıma bile sürmem.
tabi burada yazılanları okuyunca tadının boktan hallice olduğunu ve sadece "türkiye'de yetişmiyor" diye sevdiğimi anladım. oysa ben antalya'da üretilenlerinden yediğimi sanıyordum, cehalet işte.
bugünden itibaren ağzıma bile sürmem.