"yaraticinin olduguna inanmamak sacmaliktir." gibi yorumlarla zırvalık olarak nitelenebilen inançsızlık sistemi.
buna cevaben şöyle bir görüş sunabilirim: yaratıcının olduğuna inanmak saçmalıktır. bir yaratıcının varlığına inanmak tam bir zırvalık.
bence böyle daha güzel oldu.
tanrılar mı dinleri yarattı yoksa dinler mi tanrıları yarattı?
şimdiye kadarki inanç sistemleri zırvalıktan ibaret olsa, yaratıcının olduğuna inanmamak neden saçmalık olsun ki? din denen zırvalıklar olmasaydı tanrının varlığından nasıl haberdar olunabilirdi?
05.09.2016 · 22. sıra
73mm pena
14:01