Sık geçen başlıklar

atatürk'ü eleştirmeye çekinmek 2

ekşi'de gör
paralı köpeklerin algı yaratma çabası.

adama alkolik dediniz, sarhoş dediniz, doğumuyla ilgili iftiralar attınız. daha nasıl bir eleştiri beklentiniz var?

ben şu an aynılarını mevcut cumhurbaşkanı için söylesem ne olur sanırım hepimiz biliyoruz.
atatürkçü bir birey olarak kesinlikle eleştiriyorum.

özellikle son yıllarda artıklarıyla uğraştığımız siyasal islamcı, hanedancı ve hilafetçi geri kafalı zihniyetin kökünü tamamen kazımadığı için.

edit: pembe götlü sjw muhalifler için edit yapıyorum, bir zihniyetin kökünü kazımak için illa ki fırınlarda yakıp sabun haline getirmek gerekmiyor. annenizi eşinizi kardeşinizi kendilerine savaş ganimeti olarak gören bir kitle için bu kadar da humanist olmanıza gerek yok, fırsat bulunca daha kötüsünü size yapar o zihniyet.