olm bu neyse, en kötüsü şu :
daha önceki sevgilisiyle yaptığı şeyleri seninle yapmayan kız.
bahane olarak da "ben hatalar yaptım ama artık öyle değilim" vs der vicdan ve asalet duygularımızı istismar eder. hiç bişey de diyemezsiniz. pazarlık ikna vs edemezsiniz.
anında bırakın. sizi 99% bir atm, bir son çare, "safety net" olarak görüyor. size karşı arzu duymuyor.
arzunun pazarlığı olmaz.
08.06.2016 · 45. sıra
skeptico
08:44