Sık geçen başlıklar

asla batmayacağına inanılan şirketler 2

ekşi'de gör
iş bankası bunların başındadır.

kredi ödemem aksadı, önce çağrı merkezi aradı.

baktılar sallamıyorum, krediyi kullandığım şubeden aradılar.

"yav he he öderiz" çektim,
şubenin 2. müdürü aradı lan, kişisel cep telefonundan.

sanırım 2 gün içerisinde ödemezsem şube müdürü, 1 hafta sonra bölge müdürü arayacak.

alacağının bu derece peşinde olan şirket batmaz aga...
nokianın battığı dünyada batmayacak şirket yoktur