Sık geçen başlıklar

askerde yaptığınız en saçma iş neydi 1

ekşi'de gör
askeri üssün ortasındaki (tarihi) çeşmenin bakımını üstlenmek.
depoda sadece kireç olması. iki er ile çeşmenin üzerindeki kirleri kazımak. sonra çeşmeye kireç sürmek.

tarihi çeşmede restorasyon yaptığımızın üniversiteye söylenmesi.
röleve ve restorasyon kürsüsünden hocamın denetlemeye gelmesi.
beni görünce tanıyıp şaşırması.
üs komutanının restorasyon sorumlusu diye beni tanıtması.
hocamın çeşmeyi görüp neredeyse kalp krizi geçirmesi. tek söylediği şeyin
"oğlum sen ne yaptın?" olması.
benimle ve komutanla tek kelime konuşmadan üssü terk etmesi.
benim yerin dibine geçmem.
komutanın gelip çeşmeyi tertemiz ve bembeyaz görmesi.
beni tebrik etmesi.

dumurdan dumura yelken açmam. hayatı sorgulamam filan.

yani düşündükçe daha da saçma geliyor.