hindi eti; nasıl bir lobi ise adamlar tüm tugaya hindi eti satıyorlardı. her neyse haftada 2 kez hindi eti çıkardı kimse yemezdi o eti zaten.
kantinde ise tost,pogaça ve konserve nescafe gırla giderdi.
konserve; bazen yemek o kadar kötü çıkardı ki ekmek alıp konserve yerdik. patlıcan kızartması ve barbunya pilaki efsaneydi.
02.05.2020 · 39. sıra
zanutsas
01.05.2020 01:06