Sık geçen başlıklar

askerde en çok tüketilen yiyecek 2

ekşi'de gör
hindi eti; nasıl bir lobi ise adamlar tüm tugaya hindi eti satıyorlardı. her neyse haftada 2 kez hindi eti çıkardı kimse yemezdi o eti zaten.

kantinde ise tost,pogaça ve konserve nescafe gırla giderdi.

konserve; bazen yemek o kadar kötü çıkardı ki ekmek alıp konserve yerdik. patlıcan kızartması ve barbunya pilaki efsaneydi.
ben askerde içtiğim kola kadar hayatımda su içmemişimdir. nedense askerde kola çok içiliyor. hele ki eğitimden sonraki kolanın tadını hala arıyorum ama bulamadım.