galatasaraylı olmamama rağmen artık ciddi ciddi galatasaray için üzülmeme sebep olan genç ve yetenekli futbolcu.
gerçekten hayatımda gördüğüm en kötü yönetime sahip galatasaray ve klübe yazık oluyor.
resmen bedava denilebilecek bir fiyata göz göre göre veriyorlar adamı. eğer leipzig'de ciddi bir sakatlık yaşamazsa ya en az 40 milyon euro'ya daha büyük bir takıma satılacak ya da uzun yıllar takıma hizmet edip efsane olacak. tabi ki ilk ihtimal çok daha olası. ikinci bir ribery vakası olacağı çok bariz.
işin ekonomik tarafını bırakırsak, gs'de şu anda gerçekten oynayan 4 topçu var: bruma, podolski, muslera ve sneijder. adamlar bunların 2'sini sattı bile. yerine de düzgün transfer yapacaklarına inanan yoktur sanırım. bu da demek oluyor ki gs seneye de en fazla 3.lük yarışında olur.
05.06.2017 · 12. sıra
grind
04.06.2017 13:40