oğlum yapacaginiz sey cok basit,
gelin anlatiyorum o kadar da dert etmeyin..
farz edelim ki yine böyle hayvani bir yokuşta kaldiniz
hemen telaşlanmayın ...
1-araba durduktan sonra vitesi 1 e alın
2-el frenini çekin
3-sol ayağınız hala debriyajda iken yavaş yavaş ayağınızı kaldırın ve direksiyonun titrediğini hissetiğiniz anda ayağınızı o konumda tutun
4-ayağınız o konumda iken gaza basmaya başlayın
5-araba gitmeye yeltenirken el frenini indirin ve yolunuza bakın
iyi şanslar...
22.02.2021 · 13. sıra
hafizin torunu
21.02.2021 00:03