bizim sülalenin kafası rahat. tüm kadınlar sanarsın taksici, rallici falan. bizdeki kadınlar erkeklerin araba kullanmasını beğenmiyor hatta hahahahaha.
ben babamın biz varken yıllardır araba sürdüğünü görmedim hatta uzun yollarda kendi arabasını kardeşime verip “ben uyuyacağım, sen sür banane” der. arkaya geçer yatar uyur saatlerce. işte bunlar hep kadın erkek eşitliği hatta onun ötesinde insan olma bilinci.
kullandırtmayın karılarınıza, kızlarınıza araba, kullandırtmayın. apandistiniz patladığında sizi hastaneye yetiştirecek, koskoca bavullarla sizi havaalanına götürecek tanıdık ya da taksici ararsınız. arabanız da evin önünde, bir kadın tarafından kullanılmamış şekilde tatlı tatlı durur.
04.01.2018 · 37. sıra
seni gidi bok
03.01.2018 12:03