bir zamanlar aids çıkmıştı ortaya. virüs müymüş neymiş! kimseler sallamazdı hele bizim kahraman magandalar.
beyoğlu'nda yabancı bir kadın. yaklaşır bir araba ile bizim yakışıklı zampara!
kadın der ki ''ben aids'liyim, aids'li bir kadınla ilişki kurmaktan kormuyor musun? ''
bizimki der ''sorun değil, acı patlıcanı kırağı çalmaz, atla arabaya''
çernobil faciası sonrası radyoaktif madde taşıyan bulutlar avrupa ülkelerinin yanı sıra türkiye'ye de ulaşmıştı. yapılan ölçümlerde özellikle çayda orta doğu teknik üniversitesi'nden bilim insanlarının yaptığı araştırma sonucunda 'çayların derhal imha edilmesi gerektiği' uyarısı yapıldı. yetkili bakan biz türküz bize bir şey olmaz mantığıyla tv lerde elinde çay bardağı şov yapmıştı.
1990-2000 yılları arasında kanser vakalarında yüzde 50 artış yaşandı.
1990 yılında trabzon'da 90 kanser hastası varken, bu sayı 2000'de 720 oldu.
ordu'da 1990'da 50 kanser hastasının sayısı 2000 yılında 2 bin 167'ye ulaştı.
giresun'da 2000 yılında 2 bin 168 kanser vakası tespit edildi.
son sekiz yılda( 1986'dan itibaren) erkeklerde akciğer kanseri, kadınlarda da meme kanserinde artış gözlendi .
patlıcanın acıysa antivirüs kulanma kardeşim, gerek yok...