ayrancıdır
Sık geçen başlıklar
ankara'nın en yaşanılası yeri 5
ekşi'de görkonu dışı; hala şuraya gelip "onkoro vosot olto bor şohor" diyen dallamalar var.
daha dün istanbul'dan ayrılıp kaş'a yerleşen bir kadın gördüm emlak avcılarında. denizse istanbul'da da deniz vardı. niye bırakıp gitti bu abla? şu gerçeği bi kabul edin artık amk. istanbul dünyanın en büyük ahırı. sırf şehirdeki tarihi doku güzel, ortasında da su var diye milyonlarca sığırı yok sayamazsınız.
ankara'da da sığır çok ama mera da çok. en azından kendinizi bu keşmekeşten soyutlayabiliyorsunuz.
daha dün istanbul'dan ayrılıp kaş'a yerleşen bir kadın gördüm emlak avcılarında. denizse istanbul'da da deniz vardı. niye bırakıp gitti bu abla? şu gerçeği bi kabul edin artık amk. istanbul dünyanın en büyük ahırı. sırf şehirdeki tarihi doku güzel, ortasında da su var diye milyonlarca sığırı yok sayamazsınız.
ankara'da da sığır çok ama mera da çok. en azından kendinizi bu keşmekeşten soyutlayabiliyorsunuz.
ulan baslik diyo ki en yasanilasi yer; bazi hiyarlar gelip olmayan yerdir yaziyo. senin ben kafa derini sikim. madem sevmiyon yazma, git istanbulunda araplarla yasa
"amerikan tipi büyük evler ve sokaklarda aile hayatı yaşamak isteyenler için (bkz: sincan) " yazmış biri.
ahahaha teksas'ı düşünerek yazdı sanırım.
ahahaha teksas'ı düşünerek yazdı sanırım.
kuzey bati yönünde 450 km. cok guldum , arkadasi dışarı alalim lutfen. ulan bare ayvalik - bozca ada falan de. istanbulu burada öven insan net bir sekilde salaktir. ancak konu ankara'nın en yaşanılası yeri ise kesinlikle cankaya'nin ust kisimleri yildiz tarafi magdur etmez. sosyal olunacak her yere yakındır. guzeldir. candir.