Sık geçen başlıklar

anadolu lisesini 7 yıl okuyan nesil 3

ekşi'de gör
eğitimin eğitim olduğu zamanlardı. ancak başarısız ama zengin insanlar özel okullara giderdi ve biz onları baya bir eziklerdik. hiç kimsenin aklına gelmezdi özel okullar. fizik kimya biyoloji matematiği ingilizce okumuş nesildir bunlar bir de. generation, jackpot gibi kitaplar, skinny jack gibi karakterler tanıdık gelebilir:)
türk eğitim tarihinin altın neslidir
akp tarafından satılmıştır
devlet babanın lan ayarı fazla kaçırdık,biz bunları kandıramayız diyerekten nihayet içine sıçtığı anadolu liseleridir.

öğrenci,öğretmen,idareci alayı sınavla seçilerek mülakatsız gelir.ingilizceyi hatmeder,örtük bir bakalorya uygulanır,okuduğunu anlar,anlatır,x bir konuda paper yazabilir.

eğit-donat,sandıkta kol saati.

olur mu? olmaz!

şimdi yallah imam-hatip’e.

p.s. laik türkiye’nin son çocuklarına selam olsun.