Sık geçen başlıklar

amerikan mallarını boykot ediyoruz kampanyası 2

ekşi'de gör
"bu yazıyı yazdığın bilgisayardan, işletim sisteminden başla."

edit: mesajlar alıyorum "ben samsung kullanıyorum, işletim sistemim de android" diye. yapmayın arkadaşlar :(