ulan şurada sırf inadınızdan bildiğin sedat peker in futbol şubesine dönüşmüş bi magandayı savunuyorsunuz ya... kirletiyorsunuz, hem kendi takımınızı, hem ülke futbolunu. ulan herif gençken manken için mekan basıp olay çıkarır, "birileri kurtarır", futbolculara kafa atar "birileri kurtarır", taraftara el hareketi çeker, adam toplar kebapçıya gider, ulan bi düşünün kaç yaşında kızı var, düşünsenize amk bu yaştaki babanız gidiyor kebapçıya adam dövmeye. utanmaz mısınız? utanmazsınız galiba, yazık be.
olayın farkında olan ve rahatsızlıklarını bildirmiş gs lileri tenzih ederim.
08.11.2018 · 36. sıra
boytheblonde
07.11.2018 04:44 ~ 04:51