hakkında en iyi tanım bir haber sitesinin yorum kısmında yapılmış:http://i.hizliresim.com/7gz8jn.jpg 0 02.05.2016 · 29. sıra cathars 08:10
az önce canlı yayında izledim"gecelik ilişki yaşamayı sevmiyorum. şayet yaşamayı sevsem istanbul'da kadın kalmazdı" dedi anan da yaşasaydı o istanbul'da aynı lafı edecek miydin? birilerinin anası, kızı, kardeşi yaşıyor orda. dikkatli konuş. görgüsüz 0 01.05.2016 · 37. sıra gideryaparizgideriz 22:50
istiklal'de yasanan patlama sonrasi akillara zarar bir aciklama yapmis kisimsi.https://www.youtube.com/…txlscweo8&feature=youtu.beortanca hanımı alıp gittim. millet fakir karanfil bırakıyor, ben gül bıraktım diyor ve guluyor.kufur bulamiyorum gercekten. 0 24.03.2016 · 42. sıra paranoyakcocuk 15:22