Sık geçen başlıklar

alarmı erteledikten sonraki 10 dakikalık uyku 2

ekşi'de gör
rulet gibidir, ya 1 saat sonra uyanirsiniz ya 5 dakika sonra.
çok güzel fakat kalkacağınızı bildiğiniz için bir o kadar da kötü uykudur.

fakat , bir de alarm çalınca düşünüp , lan bu derse gitmesem de kalmam bişey olmaz deyip geri yattığınız alarmlar var ya , dünyanın en güzel anları sayılabilirler.