Sık geçen başlıklar

akrabaların sevilmeme nedenleri 3

ekşi'de gör
akrabalarımla yapmayı en çok sevdiğim şey: görüşmemek.
bizim akrabalar normal aslında ama ben samimiyet sevmiyorum. onlar da arkamdan yabani diyorlarmış. :))
sırf kan bağı olduğu için hayatınız hakkında saçma argümanlarla fikir sahibi olmaları ve yetmezmiş gibi gençliğinizin içine sıçma yetisini büyük bir başarı gibi üzerlerinde gururla taşıyabilmeleri.

akrabalık kapatılsın.
kan bağınız var diye her şeye karışabileceklerini sanmaları.

sana ne
size ne
ona ne
amk.