akrabalarımla yapmayı en çok sevdiğim şey: görüşmemek.
bizim akrabalar normal aslında ama ben samimiyet sevmiyorum. onlar da arkamdan yabani diyorlarmış. :))
29.06.2023 · 35. sıra
eylulun kedisi
27.06.2023 23:43