Sık geçen başlıklar

akp'ye oy veren iyi eğitimli insan 3

ekşi'de gör
oy verirse çıkar sağlayacak ya da oy vermezse zarar görecek insandır.
entryleri okurken şu stanford'da mba yapan, 56 ülke görmüş zatın söyledikleri dikkatimi çekti. ifadelerinden tek katıldığım nokta birşeyleri çok önemsediğimiz, çoğumuzun hayatta sorumlulukları olduğu ve yapmamız gereken öncelikli şeyler olması. birşeyleri çok büyütüp, kutuplaştığımız, bunun da bizi mutsuz ettiği ve kimseye birşey kazandırmadığı ortada. ancak bu zatın entrisinin genelinde beyaz yakalıları aşağılayıp siz kimsiniz lan köpekler, yediğiniz yemeği, suyu bile ben veriyorum tarzındaki ifadeler işte bu zihniyetin ahlaksızlığını ortaya koymuş. demiş ya isteseydim bikaç sefer bu ülkeyle ilişkimi keser, giderdim ama vatan sevdalısı bir tüccar olduğum için gitmedim diyor. bende diyorum ki, affedersin ama yarrak gidersin. sen elin ülkesinde o kadar kolay para kazanamazsın, o kadar rahat vergi kaçıramazsın, mavi/beyaz yakalılarını it gibi çalıştırıp sırtlarından eşek yükü ile para kazanamazsın. şu 15 yılda belki de dolar bazında 20-30 kat büyüdün, bense bir beyaz yaka olarak tl bazında 10 senede anca 2 kat büyüdüm (dikkat edin tl bazında), büyüme dersek ona tabi. onun için geçiceksin vatan sevgisi hikayelerini. başka biri yazmış gene, demis ki bence iki sebebi var ya dindar bir aileden gelmiş olmak, ya da para diye. aynen öyle değil mi paragöz sayın stanford'dan mbalı 56 ülke görmüş zat?
akp de çalışıyordur veya akp ona çalışıyordur, bence bu durumda asıl oy vermemesini garip karşılamak gerekirdi.