Sık geçen başlıklar

akp'lilerin sözlüğü ele geçirmesi 1

ekşi'de gör
tezatlık barındıran söylem.

böyle bir başlık açınca, akıllarda soru işareti oluşuyor (en azından benim oluştu).

şöyle ki: sözlüğü diyelim ki akp'liler ele geçirdi, yani baskınlık kurdu... ele geçirmek: bir yeri, birilerinin elinden almak, sahiplenmektir.

gelelim o malum soruya. ee peki madem özgür, demokratik, mozaik, her görüşten insan barındıran katılımcı bir sözlükte yazıyoruz. o zaman bu akp'lilerden önceki zatlar kim/kimlerdi? ele geçirdiklerine göre, sözlük, akp dışında bir görüşe hizmet ediyordu. bu tezatlık değil midir?

bu sorunun yanıtı, görüş sahibinin fikirlerini sorgulatmalıdır bence.

edit: imlâ