tezatlık barındıran söylem.
böyle bir başlık açınca, akıllarda soru işareti oluşuyor (en azından benim oluştu).
şöyle ki: sözlüğü diyelim ki akp'liler ele geçirdi, yani baskınlık kurdu... ele geçirmek: bir yeri, birilerinin elinden almak, sahiplenmektir.
gelelim o malum soruya. ee peki madem özgür, demokratik, mozaik, her görüşten insan barındıran katılımcı bir sözlükte yazıyoruz. o zaman bu akp'lilerden önceki zatlar kim/kimlerdi? ele geçirdiklerine göre, sözlük, akp dışında bir görüşe hizmet ediyordu. bu tezatlık değil midir?
bu sorunun yanıtı, görüş sahibinin fikirlerini sorgulatmalıdır bence.
edit: imlâ
31.01.2018 · 27. sıra
sd kart
30.01.2018 14:06 ~ 14:07