bunlar niye bu kadar çok savunuyor sorusunun cevabı bu işte. hiçbir şey yapamayan gidip, yiyip, içip, geziyor.
bunlarla olmasalar iftarı çorba, ekmek olacak insanlar.
millete şükredin deyip, bizim savurduğumuz görünmesin demiyorlar da “davamız” diyorlar.
dava dedikleri de menfaatlerinden başka hiçbir şey değil.
kimseye kalmadı hüküm sürdükleri günler, size de kalmaz elbet.
edit:ağrı demişken, belediye başkanları “ramazanda et alamıyorum diyene her gün 2 kilo et bizden" gibi bir şey söylemişti.
eğer dağıtılıyorsa, o da bunların evlerine gidiyordur. vatandaşa verecek değiller ya.
09.04.2022 · 1. sıra
kirmizi rujlu izmarit
08.04.2022 00:02 ~ 00:51