Sık geçen başlıklar

akp gençlik kolları'nın sahur görüntüleri 2

ekşi'de gör
bunlar niye bu kadar çok savunuyor sorusunun cevabı bu işte. hiçbir şey yapamayan gidip, yiyip, içip, geziyor.
bunlarla olmasalar iftarı çorba, ekmek olacak insanlar.
millete şükredin deyip, bizim savurduğumuz görünmesin demiyorlar da “davamız” diyorlar.
dava dedikleri de menfaatlerinden başka hiçbir şey değil.
kimseye kalmadı hüküm sürdükleri günler, size de kalmaz elbet.

edit:ağrı demişken, belediye başkanları “ramazanda et alamıyorum diyene her gün 2 kilo et bizden" gibi bir şey söylemişti.
eğer dağıtılıyorsa, o da bunların evlerine gidiyordur. vatandaşa verecek değiller ya.
sahur’dan ziyade eğlence/ziyafet görüntüleri.

mehmet metiner de yanlış olduğunu düşündüğünden değil tepki çekeceğinden kaldırın demiş. yoksa kendisi torpili kitaptan ayetle aklayan bir adam.