%3'ü geçemeyeceğini düşündüğüm parti.
ahmet davutoğlu'nu rte'den ötürü seviyorlar kendinizi kandırmayın. hani denir ya ''yaratılanı severiz yaratandan ötürü'' diye. bunlar için rte o noktada şuan. ''yaratılanı severiz rte'den ötürü'' diyor adamlar.
04.05.2016 · 35. sıra
turiq
09:15