Sık geçen başlıklar

ahmet davutoğlu'nun kuracağı yeni parti 1

ekşi'de gör
%3'ü geçemeyeceğini düşündüğüm parti.

ahmet davutoğlu'nu rte'den ötürü seviyorlar kendinizi kandırmayın. hani denir ya ''yaratılanı severiz yaratandan ötürü'' diye. bunlar için rte o noktada şuan. ''yaratılanı severiz rte'den ötürü'' diyor adamlar.