müge anlı programına bu olaydaki dayakçılardan başka bir tanesinin yakını daha bağlandı. gerçek dışı iftiralarla çocuğunu savunmaya çalıştı. iddiasına göre sağır dilsiz olan dayak yiyen genç, telefonla konuşan o dayakçı çocuğun sesinden rahatsız olup dönüp sus demiş susturmaya çalışmış da onun üstüne kavga çıkmış! müge anlı ısrar edince"duyamıyor konuşamıyor bu çocuk nasıl konuşmayı duydu rahatsız oldu da sus dedi" diye. bu sefer "e ağzıyla sus demiştir" diye çevirdi lafını dayakçının yakını.
insanda azıcık vicdan olur...
güya özür dilemek için telefon açıyorlar programa. biri tehdit ediyor "bizim de elimizde onunla ilgili görüntüler var biz de yayarız!" diye. öbürü kalkıyor sağır dilsiz çocuğa iftira atarak olayı aklamaya çalışıyor "sesten şikayet etti sus dedi" diye...
edit: bir de görüntülerin sesli versiyonunda, dayak yiyenin abisinin dediğine göre, dayakçılardan biri "özürlü bu" diyormuş dayak yiyen engelli için, dayak atmadan önce. yani dayak yiyen engellinin "engelli" olduğunu da biliyorlar, bunu bile bile dayak atıyorlar. ayrıca dayakçılardan biri de lisanslı dövüşçüymüş.
allah belasını versin bunlar gibi bütün vicdan yoksunlarının.
17.01.2018 · 35. sıra
delirten
16.01.2018 11:32 ~ 11:39