dil bilmezsin, "sorry" "ok" "yes" "no" "thanks" ile idare edersin anlarım da adamın sorunu dil bilmemek değil adamda görgü denen şey yok.
tam bir anadolu cehaleti, "american egg bad" "turkish pizza good american pizza bad" nedir lan, önüne yemek konmuş çocuk gibi öğürürcesine hareketler yapıyor. önüne konan yemeğe böyle muamele etmemeyi 3-5 yaşında öğretmediler mi sana? türkçe cümleleri ingilizceden daha beter zaten herkes bahsetmiş. kendi içmiyor anna'ya "no drink" diye baskı yapıyor, kendi hariç herkes kötü ama kendinin de ne istediğinin farkında değil.
nasıl bir adam bu ya ömrümden ömür götürdü.
18.05.2020 · 3. sıra
ex novo
17.05.2020 00:00 ~ 02:55