Sık geçen başlıklar

abartılmış yöresel lezzetler 4

ekşi'de gör
arabaşı denen iğrenç yemek. o lök gibi niteliksiz hamuru nasi yutuyosunuz ve bundan keyif alıyor taklidi yapıyosunuz aq midesizleri
pastırmaya laf edeni allah taş yapar lan. yediğiniz osuruklu sosislerden salamlardan onyüzbinmilyon kat daha leziz ve muhteşem bir et ürünüdür pastırma. yılda 3-5 kez yenir boku çıkartılmaz o ayrı bir dava.

kayserililerden hiç mi hiç haz etmeyen bir kardeşiniz olarak bunu diyorum size.