Sık geçen başlıklar

aşkolandın larin 3

ekşi'de gör
off yıllar önce gece geç saatlere kadar müzik sesinden illallah ettigimiz kadın komsumun kadınım diye beni uyarıyosunuz demesi geldi aklıma. savunması tam olarak buydu.

gerçeklikle bağı kopmuş papağanlar sizi. ajitasyonun da bi sınırı var.

o kadını da dövdüler bi gece. aynı şeyi ben yapıyor olsam bi kaç ay önce dayak yerdim pozitif ayrımcı bi dayaktı.
yılmaz güney de hakimi vurup kaçtıktan sonra beni kürdüm diye eziyorlar demişti, bu da aynı hesap her türlü şeyi yap sonra trans bireyim diye attılar mağdurum de, transların kendi arasında bu ve bunun gibilere tepki göstermesi gerek.
lgbt hakkında fikirlerim çok net bellidir . lakin larin gerçekten genel 'onurlu oluşa' uygun davranmayan sürekli sugardady , fahişelik vs ile ilgili şeyler yaptığını yazan (twitter'da yıllarca) biri . mezuniyet resimlerinde bile iç çamaşırını gösteren biri , twitter sayfası yıllarca cinsellikten başka bir şey görmedi . ve hem babasıyla hem oğlu ile yatıyorum vs tarzı şeyler yazan bir insan , ben bu kadını savunmam . arkasında duracağıniz insanları daha doğru seçmeyi tavsiye ediyorum size.
ayrıca defalarca kere ben trans değilim deyip ons trans diyenleri engellemiştir . kalkıp lgbtnin adını böyle insanlarla kirletmeye gerek yok .