söze hala "sırf muhalif olmak için" diye başlayan hırboları gördüğümüz başlık.
naapalım lan dırrik? memleketin anasını siz siktiniz. biz sizi hep uyardık. şimdi çıkıp "biz bunları söylemiştik" diyoruz diye mi götünüze zor geliyor?
hiç mi utanmazsınız lan siz? bir kerecik de olsun "evet gardaş, muhalifler haklıymış. amı götü dağıttırdık memlekete" demeyecek misiniz?
naaapalım lan? kolaları lavaboya mı dökelim? kalbimizle buğz mu edelim ahshajavajaks napalım amına kodumun sözde vatanseveri, napalım?
akrep gibisin lan. işte, otobüste, komşu ziyaretinde, spor salonunda yüzünü gördüğüm zaman akrep görmüş gibi iğreniyorum senden amk kasabalı köpeği seni.
not: öfkeyle kolay yolu seçip cinsiyetçi bir dil kullandığım için affedin. anlatım kabiliyetim maalesef buna yetiyor.
10.10.2017 · 3. sıra
ideoloji karmasasi yasayan cocuk
09.10.2017 01:34 ~ 01:37