Sık geçen başlıklar

8 şubat 2021 fenerbahçe'nin attığı tweet 2

ekşi'de gör
ben bunlar algı yapmaya çalışıyorlar sanıyordum ama bu camia bildiğin sıyırmış, düzen sorunu haline gelmeye başlamış.
doktorunuz rambo okan'a görünün bir.
haklı bir tweet değildir. iki sene önce galatasaray fenerbahçe ile oynağı maçta doğrandı. insanlar isyan edince ağlama emojisi atan sizdiniz. resmi hesaptan yaptınız bunu. o yüzden bu tepkiyi verenlerin söz hakkı yok. hakemler hata yapar diyen sizsiniz. bu emojiyi şimdi kendiniz için kullanmaya devam edin. fenerin derdi hakemlerin hata yapması değil. hakemin kendilerine karşı hata yapmaması. öyle olunca da kimse sallamıyor artık.

https://twitter.com/…tatus/1117812268350214144?s=20