öğrenme tekrarla olur. bu çocuk sadece tüketiyor.
eğlence olmayan tüketim depresyon getirir.
yazık çocuğa, bir hayat kayboldu.
ailesine ulaşabilen biri varsa söylesin türkiye'de eğitim almamış bir eğitimciyle görüşsünler. pedagoga gerek yok. herhangi bir ilkokul öğretmeni olur.
09.11.2017 · 39. sıra
incilizum
08.11.2017 00:04 ~ 00:11