işe alım sözleşmesini imzalamadan mı istifa edildi ? 15 yıllık iş tecrübemi özetlemem gerekirse , iş hayatında hr ( insan kaynakları) çalışanlarının hiç birine güvenmeyin , iş akdini imzalayıp 1 nüshasını almadan asla mevcut iş yerinizden ayrılmayın .
1 yıldır almanya'ya ha gittim ha gidicem münih'te 3 kişilik aile için 2.000 eur teklif edildi (münih almanya'nın en pahalı şehirlerindendir) , global hr türkiye'deki maaşıma belli bir oranın üzerinde zam yapamazmış , madem böyle bir kural vardı neden 1 yıl sonra haberim oldu ? yabancılara da asla güvenmeyin, yazılımcıların allandırıp ballandırdığı gibi bir işe alım süreci olmuyor diğer departmanlarda.
12.04.2023 · 11. sıra
kaldalis
11.04.2023 14:30 ~ 14:33