Sık geçen başlıklar

6 mart 2020 idlib ateşkes antlaşması 2

ekşi'de gör
savaşa evet barışa hayır
alkış

barışa evet savaşa hayır
alkış

suriye'ye giriyoruz
alkış

suriye'den çıkıyoruz
alkış

dostum putin
alkış

hain putin
alkış

dostum trump
alkış

hain trump
alkış

s400 alıyoruz
alkış

patriot alıyoruz
alkış

israil dostumuz
alkış

israil düşmanımız
alkış

ateşkes isteyen haindir
alkış

ateşkese laf eden haindir
alkış

bop eşbaşkanıyım
alkış

bop eşbaşkanı olduğum iftiradır
alkış

şehitler tepesi boş kalmayacak
alkış

bay kemal şehit gelsin istiyor
alkış

efendim şu öyledir böyledir
alkış

ben hiçbir zaman şu öyledir böyledir demedim
alkış

alkışlar akp..
türkiye cumhuriyeti tarihinin en büyük kara lekelerinden biridir. asla unutulmamalıdır.

her şeyden önce bir vatansever olarak utanıyor, yerin dibine giriyor ve üzülüyorum. şu son birkaç haftada yaşananlardan sonra yok yere şehit olan onlarca askerimizin sorumlusu ile yapılan bu anlaşmaya gücenmeyen, azıcık da olsa yüreği sızlamayan, en hafif tabirle haindir, satılmıştır. yatacak yeriniz yok hiçbirinizin.

edit: mesaj kutusunu dolduran sığırlara ithafen;

sen onlarca askerini şehit edenin karşısında sütten çıkmış ak kaşık kesil, hazine bakanından tut da dışişleri bakanına kadar, savunma bakanından tut da mit müsteşarına kadar el pençe divan dur, ceket ilikle, sonra da "bu türkiye için başarıdır, tayyip bey gerekeni yapmıştır bla bla bla" de. senin karakterine, ikiyüzlülüğüne, haysiyetine tüküreyim. şerefsiz.

edit2: "yurtta sulh, cihanda sulh" diyen atam'ın yolundayım, elbette savaş yanlısı değilim ben. savaşa hayır diyenlerin internetten, meydanlardan fişlenip gözaltına alındığı ülkede bilhassa. ki şehit edilen resmiyette 33 askere karşı senin ülke olarak ilk hamlen sınır kapılarını açıp suriyelilerle tehdit etmek avrupa'yı. kimin zoruna gitmez bu sözde anlaşma? bir dakika partizanlığı bırakın da vicdanınızı dinleyin. zira körü körüne aptal gibi savunduğunuz kişi ve kişilere yarın bir gün bizden çok söveceksiniz.