Sık geçen başlıklar

6 ilin kaçak elektrik kullanım bedeli 2

ekşi'de gör
sadece kaçak elektrik kullananları suçlayanları anlayamıyorum. bu resmen devletin acizliğini gösteren bir durum. nasıl bir devlet ki daha dağıttığı elektriğin parasını toplayamıyor. toplayamadığı gibi parasını aldığı vatandaşlarını da cezalandırıyor. böyle sikko devlet mi olur?
bu halk 60 sene önce dilini konuşamadığı için tuvaletini bile elektrikli ısıtıcıyla ısıtmasın mı yani şimdi? resmen foşizm.