Sık geçen başlıklar

53 yıllık mhp'nin sadece iki başkanı olması 1

ekşi'de gör
biat kültürünün ne kadar "saçma" bir şey olduğunun göstergesidir. adamların şu anki başkanları öyle inanılmaz, öyle kabul edilmeyen şeyler yapıyor ki (mhp'liler için bile böyle bu) buna rağmen hiç biri hiç bir şey yapamıyor. neden? çünkü biat etmek önemli, kutsal bir şey onlar için.