Sık geçen başlıklar

50tl'ye dışarıda doymanın imkansız olması 2

ekşi'de gör
adam son derece haklı bir yorum yapmış, ruhu ve cebi fakir açlar eleştirmiş. bursa'da 2 sene önce 32 tl'ye yediğim iskender 65 tl olmuş adam hala köfteci yusuf diyor. sen git güzel kardeşim bim'den ekmek ve peynir al, yanına da bim cola, banka otur ye.
evde yapınca da elli lira tutuyor. işletmelerin şu ortamda zam yapmasından doğal bir şey yok. bir suçlu varsa ki bence var, seçimlerde helalleşecegiz