Sık geçen başlıklar

50+1 cumhurbaşkanımıza ve sisteme kurulan tuzaktı 1

ekşi'de gör
bence önce seçim yapılsın, tayyip'in aldığı oy oranına bakılsın, tayyip ne oy aldıysa başkanlık için %1 eksiği yeterli görülsün. mesela tayyip %35 oy alırsa %34 yeterli görülsün. yeter ki tayyib'in gönlü kırılmasın. biz 100 sene daha sürünürüz.

(bkz: vekilime kaymak lazım)