bence önce seçim yapılsın, tayyip'in aldığı oy oranına bakılsın, tayyip ne oy aldıysa başkanlık için %1 eksiği yeterli görülsün. mesela tayyip %35 oy alırsa %34 yeterli görülsün. yeter ki tayyib'in gönlü kırılmasın. biz 100 sene daha sürünürüz.
(bkz: vekilime kaymak lazım)
17.11.2021 · 20. sıra
osbirci31
16.11.2021 12:45