bu memlekette kurumların çalışmaması artık sıradan hale geldi. birileri cezaları açıklayan kurumda örgütlenmiş, ceza doğru ya da yanlış bakmaksızın (bu durumda ceza ne kadar doğru o da şaibeli hale geliyor) cezanın açıklanma saatini ayarlayacak kadar oraya çöreklenmiş ve hakim olmuşlar. adeta adaletsizlik partisi veriyorlar. tıpkı ergenekon hakimlerininin ceza vermek için 29 ekimi, 19 mayısı ya da 30 ağustosu seçmesi gibi bir şey aslında. bu kurumsal kokuşmuşlukla başa çıkmazsak memlekette hiç bir şey düzelmez.
not: beşiktaş
07.09.2019 · 4. sıra
oluroylearada
06.09.2019 00:09