Sık geçen başlıklar

40 km'lik otoyola 8.35 tl ödemek 1

ekşi'de gör
devletin yapılan yollardan ve köprülerden kullanım ücreti alması şu mantığa dayanır.

devlet vatandaşın kullanması için yol yapar ve bu yolun yapılmasının ardından bu yolun yapım maliyetini çıkarana kadar kullanım ücreti alır.

ancak bizim ülkemizde bu şekilde olmuyor. 30 sene önce yapılan yoldan köprüden hala para kesilmeye devam ediliyor ki benim şahsi görüşüme göre bu amcıklıktır.