Sık geçen başlıklar

4 nisan 2020 akşamı evinde alkol alan yazar 2

ekşi'de gör
4 nisan akşamı başlayıp, şu ana kadar içtiğim 7. biramla devam ettirdiğim eylemdir. gönül istiyor ki üstüne bir iki duble de viski içip kafayı yaptıktan sonra yat. ancak bu karantina günlerinde içkiyi bile idareli kullanmak zorundayız. viskinin açılışı kısmetse haftaya olacak.