Sık geçen başlıklar

31 ekim 2021 beşiktaş'ın tweet'i 2

ekşi'de gör
"ben gerizekalıyım" demek yerine en ikna edici aksiyon ne olur deselerdi bu olurdu herhalde. beşiktaş'ın golünde top montero'nun ayağına geliyor montero son anda ayağını kaldırıp topun geçmesine müsade ediyor. bu kısa sürede montero topa vuracak mı diye kararsızlık yaşayan kaleci topa geç çıkıyor. kaleci hiç etkilenmese bile montero topun tam geliş yönünde olduğu için ve zamanında oradan çekilmediği için ofsayt oluyor. galatasaray'ın pozisyonunda oyuncu hem tamamen pasif hiçbir hareketi yok, hem de topun gittiği köşenin tam zıttında duruyor.

cidden yakışmıyor. yani bu tarz adaletsizlikler olmuştur galatasaray lehine de olmuştur ama bu pozisyon böyle tvit atılacak bir pozisyon değil gerçekten. beşiktaş'a hiç yakışmıyor, taraftar öfkelenir saçmalar ama koca koca yöneticilerin bu düzeyde futbol cahili olmaları anlaşılır değil.
ne yalan söyleyeyim, ağlamak en çok tinercilere yakışıyor.