Sık geçen başlıklar

30+ yaşında kapılmamış mükemmel bekar 3

ekşi'de gör
bu s*k kafalıları da gören isveç'de yaşıyor da hayata geç atılanları ayıplıyor zannedecek. hangi ülkedeyim? hemen googlelıyorum. evet sonuç; türkiye! bir insanın kendi ayaklarında durabilmesi ve stabil bir gelir elde edebilmesi bu ülkede garanti 30. şimdi üç beş dingil gelir; "yawu biz yabdık ağağağa. sen yabamadıysan öl tımım mı!" dersiniz diye baştan söylüyorum. allah'tan torpil, babadan mal, anadan çevre yoksa nah yaparsınız bu ülkede. ev araba alayım desen tamam hayatın bitiyor zaten. ben de aynı hayatı yaşıyorum. bize expert modda mı başlıyor bu hayat anlamadım? yüksek lisans, doktora falan yapmaya kalkıp akademik kariyer hedeflediğiniz anda zaten yaşınız otomatik olarak 35 oluyor. allah'ın cahilleri üniversitenin kapısından şöyle bir bakıp çıktıklarından "yawu 30 yaşından böyük insan ölmüşdür." diyor. baştan söylüyorum; yaşım +30 değil.
"kesin bi pislik vardır" diye düşünenlerin aksine, hiçbir kusuru yoktur hatta ideal insandır.

evliliği görev olarak görmeyip doğru kişiyi beklemiş olabilir.

hayattan keyif almayı seviyordur, bağlanmak istemiyordur.

bağlanmayı istese bile evliliğin sadece formalite olduğunun farkına varmıştır.