çevrenizdeki kaliteli evliliklerin sayısına bakın ve bekar kalmaya devam edin.
Sık geçen başlıklar
30'lu yaşlarda bekar olmak 2
ekşi'de görbence çok güzel ve harika bir durumdur. hayatta olgun olmaya başladığın yaşlarda düşünmen gereken başka hiçbir şey yoktur. çevrendeki arkadaşların evlilik sorunları, çocuk sorunları, eş dost akraba sorunları gibi şeylerden bahsederken senin bunlardan uzaktan yakından alakan yoktur. hayatta mutlu olmamın şartının illaki evlilik olmadığını bilirsin. senin temel amacın evlilik değildir bu hayatta. hayatta başka amaçların vardır ve çoğunlukla evlenen insanlarında aslında nasıl bilinçsiz tercihler yaptığını görüp kendin bunları yapmadığın için her gün kendine teşekkür edersin.
gerçekten bak hayatta evlilikten çok daha güzel ve mutlu eden şeyler de var. hatta çoğunlukla evlilik sana bir yük olarak geri dönmüş oluyor. ayrıca sırf evli olmadığım için birileri beni aşağılamaya çalışacaksa birçoğunun evlilik şikayetlerini burunlarının dibine koyarak gerekeni de yaparım. benim için 30 yaşında bekar olmanın avantajı çok daha fazladır. hayat başarısını ya da mutluluğunu evlilikle ölçmek aptalların işidir.
edit: mutsuz bir evlilik yapmaktansa, sırf evlenmiş olmak için evlenmektense ve aradığım şeyi bulamazsam ömrümün sonuna kadar bekar kalmayı tercih ederim.
gerçekten bak hayatta evlilikten çok daha güzel ve mutlu eden şeyler de var. hatta çoğunlukla evlilik sana bir yük olarak geri dönmüş oluyor. ayrıca sırf evli olmadığım için birileri beni aşağılamaya çalışacaksa birçoğunun evlilik şikayetlerini burunlarının dibine koyarak gerekeni de yaparım. benim için 30 yaşında bekar olmanın avantajı çok daha fazladır. hayat başarısını ya da mutluluğunu evlilikle ölçmek aptalların işidir.
edit: mutsuz bir evlilik yapmaktansa, sırf evlenmiş olmak için evlenmektense ve aradığım şeyi bulamazsam ömrümün sonuna kadar bekar kalmayı tercih ederim.