bu başlık üzerinde kendini bilen karakteri oturmuş erkekleri hariç tutarak sadece şunu söylemek istiyorum sizi sadece bir meta olarak, yatırım aracı olarak gören bütün erkeklerden uzak durun. sizi asla bir birey, insan, kadın olarak görmeyecekler. sizler sadece erkeklerin ihtiyaçları için var olmuş bir organizma gibisiniz onlar için. bugün yaşınız için başka bir zaman etiniz için başka bir zaman için bambaşka şeylerle ifade edileceksiniz. size verdikleri soyadları, evlilik kurumu her daim bir lütuf olacak. devamlı olarak aşağılanmak zorunda kalacaksınız. bu yüzden bu gibilerin yanında olmaktansa, isimlerinizin yanyana gelmesindense hayat boyu yalnız kalmak daha onurlu bir davranış olacaktır.
sizi sadece üretin, çalışın, kendinize devamlı olarak bir şeyler katın. iyi bir insan olmaya çalışın. gerçekten değecek, hak edecek insanların yanında olun, elinizden geleni yapın ve sonrasında da yolunuza bakın. siz siz yapacak olan, size değer katacak olan birisinin karısı birisinin annesi olmak değildir. yanınızda olacak ya da olmayacak hiç kimse, hiçbir sıfat değerinizi belirleyemez. kendini sürekli üste taşıyan bir insan yanında olmasını istediği kişileri de kendi seçecektir.
şunu da asla unutmayın dünyanın en mutlu alt kümesi hiç evlenmemiş ve bekar kalmış kadınlar. bu kadınlar evli olan hemcinslerine göre daha uzun yaşıyorlar ve çok daha mutlular. bekar ve çocuksuz erkekler ise mutsuzlar alt kümesine giriyorlar. bu erkekler evli olan hemcinslerine göre daha kısa yaşıyorlar ve daha mutsuzlar. bu araştırma bile aslında çok şeyi ortaya koyuyor. karakteri oturmamış bir erkekle evlenmek dünyada cehennemi yaşamak anlamına gelir bırakın onlar kendilerine layık olanı bulsunlar...
13.01.2024 · 25. sıra
fulistug
12.01.2024 00:05