--- spoiler ---
şehirlerarası yolculuklar valilik iznine bağlandı.
ama hangileri anlamadık.
otobüsle olanlar mı, uçakla olanlar mı, otomobille olanlar mı, yürüyerek olanlar mı, hepsi mi?
izin kimden, nasıl alınacak o da belli değil!
kamu çalışanlarına “dönüşümlü” çalışma getirildi.
kimler nasıl dönüşecek şimdilik belli değil.
toplu taşıma araçlarında sıkışık oturulmayacakmış?
nasıl uygulanacak belli değil.
bunları eleştiri diye söylemiyorum.
sadece merak ediyorum.
sadece ben değil herkes merak ediyor.
evi istanbul’da işi kocaeli’nde, kırklareli’nde, bursa’da olan ne yapacak mesela!
metrobüs geldi içerde 40 kişi olduğunu nasıl sayacağım da binmeyeceğim, bineni kim durduracak, şoförlere bir de odun mu vereceksiniz mesela!
bu önlemlerle kaç gün idare etmeyi planlıyorsunuz?
bir hafta, 10 gün?
mesela!
--- spoiler ---
31.03.2020 · 49. sıra
screenwriter
30.03.2020 14:13