Sık geçen başlıklar

3 gün tatil 4 gün iş dönemi başladı 3

ekşi'de gör
millet cumayı tatil yapmaya çalışıyor ben işyerinde köle düzeninden kurtulmak için cumartesiyi iptal ettirmeye çalışıyorum..

08-19 saatini daha anca 08.30-18.30 yaptırabildim.

hepiniz mi plazalarda çalışıyorsunuz alüminyum..
türkiye'de uygulanması zor bir uygulama çünkü başımızdakiler genelde yararlı ve verimi yükseltecek adımları atmaktansa, nerde performans düşürücü, insanın ruhunu emen, psikolojik olarak çökerten uygulama varsa onu hayata geçirir.

bütün dünya 3 gün tatil yapıp 4 gün çalışsa türkiye'de durum tam tersine çalışma günü 7 gün olur tatili kaldırırlar öyle garip bir coğrafya burası artık ne sikim şanssa.

mesela (bkz: kış saati uygulamasının kaldırılması)
türkiye içinde yaşayan herhangi bir şirketin herhangi bir patronuna bu haberi okutun. 3 saniye sonra kahkaha atmaya başlayacaktır. çünkü ahlaksız olmak bunu gerektirir.

türkiye’ye 500 sene sonra bile gelmeyecek hayallerin uygulaması.